reklama

Predvolebny chaos

Politika je hra na svatcov, na mecenasov na spasitelov.Ja nie som politicky odbornik, pisem,co vsetko vnimam ako volic v predvolebnom obdobi.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Na zaciatku by som chcel upozornit,ze nejdem obhajovat ani jednu politicku stranu.Uz sice viem,koho budem volit,ale svojim nazorom urcite nebudem nikoho ovplyvnovat.

Ked tak chodim a stretavam ludi, obedujem s rodicmi, pocuvam kamaratov v tomto predvolebnom obdobi,vnimam vsetky nazory ohladom volieb.Pocuvam,kto ma ake argumenty a kto za koho bojuje.Vzdy pred volbami mam o zabavu postarane...

Velmi vela ludi sa dokaze rozpalit najviac prave v tomto "neistom" obdobi.Preco neistom?Toto obdobie som nazval takto,pretoze ako obchodny manazer sa stretavam so spolocnostami a kazda je v neistote,ako dopadnu volby.Ako sa zmeni "osadenstvo" v NR SR a tym padom aj v nespocetnych vetvickach spadajucich pod tychto panov a damy,co prazdninuju za nase peniaze.Ale o tom neskorej,alebo inokedy...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Takze vraciam sa spat k zabave,ktoru si vychutnavam plnymi duskami.Tych prilezitosti k zabave je niekolko.

Kazdu nedelu chodievam k mojim rodicom na obed.Na nasom velkom "statku" byva este dospely brat, sestra s dvomi dospievajucimi synmi no a moji rodicia.U nas je obed zasadne az po skonceni vsetkych politickych relacii,ktore mamina bezmedzne oblubuje.No a potom to nastane.Kedze ja a brat sme nakloneni doprava, mamina a otec su "lavaci" a Vladovci dokopy,tak nastava tazka vymena nazorov medzi mladou a starsou generaciou.Takze nedelna polievka by mohla byt kludne studena,ale pri plamennych debatach by zovrela.Intenzita hlasu a objem decibelov prekonava prijazd vlaku na stanicu a atmosfera pripomina diskusnu relaciu v TV s tym,ze vzduchom lietaju nepublikovatelne vyrazy.No vlastne z casu na cas to je aj v TV.Zistil som,ze zapojit sa do debaty alebo akokolvek vstupovat nema vyznam.Par krat som sa snazil,ale vzdal som to lebo som sa bal,ze mamina pukne pri svojej reakcii na moj nazor.Tak som to nechal na bratovi a ja som sa mohol sustredit na "perlicky".Vychutnavam si tu krasnu atmosferu predvolebnych nazorov a vtipnych prirovnani...velmi podobnych k Jankovi zo Ziliny.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Velmi ma potesilo a pobavilo par akcii,ktore sa konaju v ramci predvolebnych kampani.

U mna jednoznacne vyhrava PALIHO KAPURKOVA. Je to najusmevnejsia udalost v historii volieb.Krasna recesia, ktora musi potesit vsetkych.Kazdemu je jasne,ze do parlamentu sa Pali nedostane,ale urcite by mal dostat aspon miesto v nejakej relacii na STV,kedze je vtipnejsi ako Robo,Jano a Vlado dokopy a hlavne nekradne a nekradol.Teda mohol,ale nie v milionardach :O)

Takisto sa mi velmi paci napad SHOOTYHO a som velmi rad,ze ho podporilo tolko ludi,co necakal nikto ani on sam.To je dalsi dokaz toho,ze ludia sa volbami bavia a nezabudaju na srandu ani v tazkych casoch volebnych.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

No a v neposlednom rade samotni akteri volieb,ktori si denne "davaju do tela" vyjadreniami, ktore podla mna casto krat nemaju s politikou nic spolocne a vzdy si poviem,ze to by kludne teda mohli pre nazor k nam na obed.

Tychto usmevnych situacii tykajucich sa predvolebneho chaosu zazivam denne velmi vela a z kazdej si nieco odnasam.Niekedy rozumne podnety,no vacsmi sa sustredim na predvolebnu zabavu, ktora kazdym dnom silnie a hustne.

Preto sa pytam,ci sa musia do tohto predvolebneho cirkusu zapajat aj nasi umelci?Ved samotne politicke strany vytvaraju denne tolko scenok,ktore by Peter M. alias Maria a Peter B. alias Margit a ini, nevytvorili ani za rok.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Cirkus Slovensko otvoril brany a vita vsetkych ludi,ktori sa prisli pobavit....

Daniel Zaiček

Daniel Zaiček

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Když už člověk jednou je,tak má koukat,aby byl.A když kouká,aby byl,a je,tak má být to,co je,a nemá být to,co není,jak tomu v mnoha případech je.(Jan Werich) Zoznam autorových rubrík:  VerejnéSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu